Çoklu şube yönetimi, sınırsız fiyat tanımlama ve daha birçok özelliği ile DİA Sektörel Çözümlerle yanınızda! DİA Sektörel Programlar
15.000+ Üye Firma & 75.000+ Kullanıcı
mc-donalds-yeni-logo-150x150.jpg
basari-holding.png-150x150.png
ref-43.jpg-150x150.png
english-time.png-150x150.png
caldini-dia-magaza-ref.jpg
cagdas-makine-dia-musterisi-150x150.png
11-dijital-logo.jpg-150x150.png
acelya-trend-logo.jpg-150x150.png
ada-cerrahi-aletleri-150x150.png
antes-dia-magaza-ref.jpg
astronut-dia-ref.png
ayvalik-belediyesi-dia-restoran-ref.jpg
bayburt-group-150x150.png
21-haziran-logosu.jpg-150x150.png
big-coffee-dia-restoran-ref.jpg
darica-belediyesi-dia-restoran-ref.jpg
dia-ref-bar-oto-jpg.png
dia-ref-egdas-jpg.png
dia-ref-galvaniz-jpg.png
dia-ref-mesh-jpg.png
dostcam-dia-magaza-ref.jpg
durupack-ambalaj-dia-magaza-ref.jpg
galailetisim-dia-ref.png
gastro-antep-dia-restroan-ref.jpg
gazi-burma-dia-restoran-ref.jpg
han-elektronik-dia-servis-ref.jpg
ibb-spor-klubu-dia-restoran-ref.jpg
kaan-air.png-150x150.png
koc-universitesi-logo-150x150.png
koklu-zeytin-150x150-1.jpg
manolya-dia-restoran-ref.jpg
milas-belediyesi-dia-restoran-ref.jpg
mod-tasarim-dia-magaza-ref.jpg
paket-taxi.png-150x150.png
portofino-dia-otel-ref.jpg
prince-apart-dia-otel-ref.jpg
simit-center-dia-restoran-ref.jpg
tas-saray-dia-restoran-ref.jpg
vakumpak-musteri-logo-jpg.png
zeytunhun-otel-dia-otel-ref.jpg
DİA Programları

Türkiye'nin Bulut Teknolojisi ile Hizmet Veren En Gelişmiş Yazılımları ile Tanışın!

DİA'yı denemek ya da DİA ile ilgili bilgi almak için formu doldurup, gönderin!
İletişime geçin
Mesajınız Gönderildi. En kısa sürede size ulaşacağız.
Mağaza Yönetimi
  • Mağazanızda depo mal kabul, depo sevk ve stok güncelleme işlemlerinizi mobilden de yapmanın rahatlığını yaşayın.
  • Mobilden, teklif ve siparişlere bağlı veya bağımsız olarak irsaliye ve fatura ekleyin. Mağazalarınızdan kesilen faturaları mobilden takip edin.
  • Seri takipli ürün satışlarınız sonrasında bakım, onarım süreçlerinizi mobilden yönetin.
  • Cep telefonunuzdan teklif ve sipariş fişleri ekleme, onaylama, listeleme, mail atma gibi işlemleri özgürce yapın.
Restoran Yazılımı
  • Salon, masa, garson yönetimi
  • Menü, ürün reçete tanımı
  • Parçalı ve direkt tahsilat
  • Telefon sipariş ve kurye takibi
  • Dokunmatik satış ekranı, fast-food satış
  • Hesap, masa, bölme – birleştirme ve iptal etme
  • Maliyet ve performans raporları
  • Mutfak ekranı, sipariş notları takibi
  • Yazıcı adisyon / hesap çıktısı kuralları oluşturma
Otel Programı
  • Acente, kontrat ve grup otel yönetimi
  • Oda yönetimi, housekeeping işlemleri
  • Santral ve görüşme takibi
  • Restoran, bar, pos sistemleri
  • Kasa işlemleri ve gelir gider analizi
  • Doluluk, kontenjan, satış analizleri
  • Detaylı grafik ve tesis raporlamaları
  • Hizmet rezervasyon işlemleri, müşteri folyo takibi
  • Polis listeleri ve gün sonu işlemleri
Teknik Servis Programı
  • Servis form ve personel yönetimi
  • Servis adımları tanımlama
  • Hizmetlerin maliyetlendirilmesi
  • Prim ve görev takibi
  • SMS, mail desteği sağlanması
  • Özel değer takibi
  • Faturalandırma
  • Seri bazlı garanti takibi
  • DİA e-ticaret entegreli arıza takibi
DİA Programları ile Kullanabileceğiniz Çözümlerimiz
İş Zekası – BI Çözümleri

DİA İş Zekası - BI Çözümleri modülü ile, görsellerle zenginleştirilmiş özel raporlar hazırlamaya hemen başlayın.

İNCELE
Ön Muhasebe Programı

Finansal işlemlerin takibi ve daha birçok özelliği ile DİA Ön Muhasebe Yönetimi yanınızda!

İNCELE
Teklif Hazırlama Programı

Gelişmiş teklif tasarımı, alınan teklifleri karşılaştırma ve daha birçok özelliği ile DİA Teklif Yönetimi yanınızda!

İNCELE
Satın Alma Programı

Depo talep, onay, teklif, sipariş ve daha birçok özelliği ile DİA Satın Alma Yönetimi yanınızda.

İNCELE
Talep Programı

Depo talep yönetimi, teklif - sipariş entegrasyonu ve daha birçok özelliği ile DİA Talep Yönetimi yanınızda!

İNCELE
Demirbaş Programı

Anlık demirbaş durum takibi, amortisman hesaplama ve daha birçok özelliği ile DİA Demirbaş Yönetimi yanınızda!

İNCELE
Genel Muhasebe Programı

DİA Genel Muhasebe Programı ile Değişime İlk Adımı Atın! Şirketinizin tüm finansal süreçlerini bulut bilişim farkıyla yönetin!

İNCELE
CRM – Müşteri İlişkileri Programı

Potansiyel müşteri tanımı, müşteri profili tanımlama ve daha birçok özelliği ile DİA CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi yanınızda!

İNCELE
İş Takip Programı

Personel görev takibi, ajanda entegrasyonu ve daha birçok özelliği ile DİA İş Takip Yönetimi yanınızda!

İNCELE
E-İrsaliye

GİB entegrasyonu, gelişmiş mobil destek ve daha birçok özelliği ile DİA E-İrsaliye yanınızda!

İNCELE
Depo Yönetim Sistemi

Rafa ürün yerleştirme, raftan ürün toplama, raflar arası stok transferi, serbest raf giriş - çıkış işlemlerinizi ve daha fazlasını yapın.

İNCELE
Barkod Programı

Çeşitli içeriklerde etiket ve barkod tasarımı yapma basımını gerçekleştirme işlemlerinizi DİA'da hızlıca yapın.

İNCELE
İşletme Defteri

İşletme Defteri modülü ile, işletme hesap kartları tanımlama, işletme fiş girişleri, işletme dönem sonu envanteri, işletme demirbaş kartları, amortisman ayırma, defter beyan ve E-Beyan sistemi ile entegre kullanım yapabilirsiniz.

İNCELE
Kasa

Kasa modülü ile, mağaza bazlı gün sonu kasa işlemleri, kasalar arası virman işlemleri, kasa raporları üzerinden ürün satış ve ödeme detayları analizleri, dövizli kasa satışı, muhasebeye entegre kayıt yönetimi yapabilirsiniz.

İNCELE
Sektörel Hakkında
Sıkça Sorulan Sorular

Hızlı satış yapan tüm firmalar perakende gıda satışı yapan market ve süpermarketler, toptan gıda satışı yapan toptancılar için DİA’nın her modülünde farklı özellikler bulunmaktadır. Bu özellikler sayesinde işletme ihtiyaçları pratik ve hızlı bir şekilde çözülebilmektedir. DİA Yazılım’ın uzman kadrosu tarafından bu sektörlerde faaliyet gösteren firmaların ihtiyaçları ve istekleri analiz edilerek geliştirilmiş olan özellikler sayesinde kaliteli mağaza yönetimleri gerçekleştirirsiniz.

  • Farklı noktalarda yer alan mağazalarınızı şube tanımı ile ve mağazalarınız da yer alan depolarınızı depo tanımları ile rahatlıkla tanımlayabilirsiniz.
  • Kullanıcılarınızın yetkilendirmesini mağaza bazında yapabilir, sadece belirlediğiniz mağazalarda işlem yapabilmesini sağlayabilirsiniz. Mağaza depolarınıza da ayrıca yetkiler tanımlayabilirsiniz.
  • Hızlı ve pratik bir şekilde dokunmatik ekran üzerinden ister barkodlar, ister ürün görselleri ile satışlarınızı gerçekleştirebilirsiniz.
  • Sınırsız oluşturulacak mağaza grubu sayesinde vitrinde ürünlerinizi, ürün açıklamaları ve resimleri ile görebilir. Satış işlemlerinde barkodsuz özelliği kullanarak dokunmatik ekrandan ürün seçimi yapabilirsiniz.
  • Barkod cihazınız ile yapacağınız EAN barkodunun okunması, seri ile taklip edilen malzemeler için seri-lot numara barkodunun okunması, varyant (renk-beden gibi) takibi yapılan malzemelerin varyant barkodları okutularak da satış gerçekleştirilebilir.
  • Hediye çeki ve sadakat kart sistemleri ile müşterilerinizi sizi tercih etmelerini sağlayabilir, pazarlama maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.
  • Mağazaların ciro, karlılık gibi analizlerini yapabilir, karşılaştırmalı raporlar hazırlayabilirsiniz. Mağazalarda çalışan personel detayında da bu raporları detaylandırabilirsiniz.
  • Yeni bir mağaza kurulumu için yeni lisanslar, saatler süren kurulumlar ile uğraşmanıza gerek duyulmamaktadır. Firma tanımınız altında yeni bir mağaza (şube) tanımı, istediğiniz kullanıcılara bu mağaza için yetkilendirmeniz sonrasında direkt mağazanızdaki herhangi bir bilgisayardan DİA-İstemci ile bağlantınızı kurabilir ve satış, depo mal kabul, barkodlama ve fiyatlandırma gibi işlemlerinizi yapabilirsiniz. Dakikalar içerisinde yeni mağazanız hazır. Mağazada çalışacak personellerinizin tanımlarını merkezden tanımladığınız anda mağazadan girişlerini rahatlıkla yapabileceklerdir.

Küçük, Orta büyüklükte ve büyümekte olan firmalar mağazalarını online sistemler üzerinden kontrol ediyorlar. Hızlı satış yapmaya ve şubeleri günlük olarak kontrol etmeye izin veren DİA Mağazacılık Programı, firmanıza da sayısız avantaj sağlayacak.

  • Hızlı, pratik, kullanımı kolay, dokunmatik mağaza satış ekranı,
  • Parçalı tahsilat yönetimi,
  • Varyant, Seri, Lot, Plu ürün takibi,
  • Mağaza satış ekranları,
  • Barkod, miktarlı barkod, seri, lot, kare barkod kullanımı ile uygulama,
  • İptal edilen kalemleri izleme,
  • Satış beklemeye alma,
  • Sınırsız fiyat kartları
  • Yazarkasa/ POS desteği
  • Sınırsız stok girişi yapmak,
  • Sınırsız fiyat kartları,
  • 1 Alana 1 Bedava gibi promosyonlar,
  • Müşterilere özel kampanyalar,
  • Sadakat kart puan sistemi,
  • Hediye çeki,
  • Dövizli işlem,
  • Resimli satış işlemi,
  • Çalışanlarınızın performansını takip etmek,
  • Gelişmiş rapor sistemine sahip olmak,
  • Sevkiyatlarınızı kontrol etmek,
  • Ürünlerinizi takip etmek,
  • Fiyatlarınızı topluca ve kolayca güncellemek,
  • Müşteri ilişkilerinizi yönetmek,
  • Toplu mail ve SMS göndermek.

Mağaza programları, perakende işletmelerinin satış, stok yönetimi, müşteri ilişkileri ve diğer operasyonel süreçlerini daha etkin bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur. Bu programlar, ürün envanterini izleme, satışları takip etme, müşteri verilerini yönetme, kampanya ve indirimler oluşturma gibi işlevler sunar. Ayrıca, mağaza programları, verimliliği artırır, hataları azaltır, müşteri memnuniyetini artırır ve işletme sahiplerine daha iyi kararlar alabilmeleri için gerekli verileri sağlar. Bu nedenle, perakende işletmeleri için mağaza programlarının kullanılması işletme performansını artırmak ve rekabet avantajı elde etmek için önemlidir.

Mağaza programlarını, perakende işletmelerinin sahipleri, yöneticileri, satış personeli ve stok yöneticileri gibi perakende sektöründe çalışan herkes kullanmalıdır. Ayrıca, mağaza programları, müşteri ilişkileri yönetimi ve satış verilerinin analizi gibi işlevler sunar, bu nedenle pazarlama departmanı ve üst düzey yöneticiler de bu tür programlardan faydalanabilir. Mağaza programları, perakende işletmelerinin tüm departmanlarında kullanılarak işletmenin verimliliğini artırabilir ve operasyonel süreçleri daha etkin bir şekilde yönetmelerini sağlar.

DİA Restoran Programı ile restoran işletmecilerine teknolojik çözümler sunmaktadır. Salon – masa yönetimi, self servis, paket servis, garson takibi, tahsilat sistemi, otel entegrasyonu, ödenmezler, ikramlar ve indirimler, adisyon bölme, barkodlu satış, yazdırma sistemi, yabancı dil desteği, depo programı, üretim ve maliyet, cari takibi, talep ve sipariş, grafikler ve raporlama modülleri sayesinde tüm restorana hakim olma olanağı vermektedir.

  • Hızlı, pratik, kullanımı kolay, dokunmatik satış ekranı.
  • Sınırsız sayıda salon, masa tanımlayabilme ve salona özel tanımlar yapabilme imkanı verir.
  • Sınırsız sayıda menü grubu ve ürün tanımlayabilirsiniz.
  • Garson, indirim ve ikram takibi yapabilirsiniz.
  • 10 kişiye kadar masa hesabını bölebilme ve her kişinin hesabının ayrı takibi.
  • Nakit (her döviz türünden ayrı ayrı), kredi kartı (her posun ayrı takibi), açık hesap (veresiye) olarak ödeme alabilme. Parçalı tahsilat yapabilme (bir kısmı nakit, bir kısmı kredi kartlı gibi).
  • Satış ve maliyet analizlerinizi kontrol ederek gelir – gider raporlarınızı tutabilirsiniz.

DİA’nın restoran programını kullanmak için yüzlerce sebebiniz var. Öncelikle kolaylık ve verim arıyorsanız bu sistem ile tam anlamıyla rahatlayacaksınız. İstediğiniz kadar salon ve masa açma imkanı tanıyan restoran yönetimi modülü, garson takibi yapmanıza da olanak tanıyacak.

Ayrıca dokunmatik ekran kolaylığı sağlayan program ile kolay kullanım sağlar. Sınırsız sayıda menü başlığı tanımlayabilir, hızlı tahsilat özelliği ile tek tuş kullanarak masa hesabı alabilirsiniz. Yabancı dile desteği ile uluslararası müşterilerinize ödeme ve rezervasyon konusunda da yardımcı olursunuz. Barkodlu satışlar da gerçekleştirebilir, sipariş taleplerinizi düzenleyebilirsiniz. DİA Restoran Programı, tüm işlemlerinize hız ve kolaylık getirir.

Restoran programı, restoranınızdaki tüm süreçleri sistemli ve doğru bir şekilde yönetmenizi sağlayan bir yazılımdır. Sipariş yönetimi, salon ve masa yönetimi, ödeme işlemleri gibi birçok işlevi içerir ve restoranınızın verimliliğini artırır.

Maliyeti, restoranınızın büyüklüğü, çalışma saatleri ve hedeflerine bağlı olarak değişir. Lokal restoran programları donanım maliyetleri ve güncellemeler için ayrı ücretlendirme yapabilirken, bulut teknolojisi altyapısına sahip programlar genellikle daha düşük maliyetli ve verimli bir çözüm sunar.

Başarılı bir restoran programı oluşturmak için doğru hızlı satış yönetimi seçimi büyük önem taşır. Bu sistemler, ödemeleri kolayca almanın yanı sıra satış takip, stok kontrol, müşteri takip ve muhasebe süreçlerini de destekler. Mutfak ile personel arasındaki iletişimi optimize ederek siparişlerin zamanında ve eksiksiz servis edilmesini sağlar. Ayrıca tam donanımlı bir POS/restoran programı, işletmenin gelir ve giderlerini detaylı şekilde raporlar ve satış vergisinin düzenlenmesini kolaylaştırır.

DİA Otel Programı, işletmelerinizi hızlı ve kolay bir şekilde farklı modüller üzerinden yönetmenize olanak tanıyor. İster tek ister birden fazla otelinizi DİA’nın otel yönetim sistemi üzerinden kontrol edebilirsiniz. Otel yönetimi ile ön büro yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, acenta ve kontrat yönetimi, doluluk-kontenjan-satış analizleri, gelir-gider analizleri, housekeeping-oda yönetimi, anket, restoran POS, santral, stok-depo programı, finans yönetimi, muhasebe entegrasyon, insan kaynakları gibi tüm istekleriniz online sistem üzerinden hızlı bir şekilde karşılanır.

  • Rezervasyon, check-in, check-out gibi tüm ön büro işlemlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
  • Müşteri ödemelerini, çıkış ve rezervasyon durumlarını etkin ve anlık raporlama sayesinde kontrol edebilirsiniz.
  • Acentalarınızı tek bir sistemden yönetebilir, tahminleme sayesinde acenta performanslarını ölçebilirsiniz.
  • Satış analizlerinizi yaparak doluluk ve kontenjanlarınızı takip edebilirsiniz.
  • Gelirlerinizi ve giderlerinizi tek modül üzerinden analiz edebilirsiniz.
  • Odalarınızın temizlik durumlarına göre housekeeping işlemlerini planlayabilirsiniz.
  • Muhasebe entegrasyonu ile günlük, aylık ve yıllık verilerinizi kontrol edebilirsiniz.
  • Misafirlerinizin memnuniyetini ölçmek amaçlı anketler uygulayabilirsiniz.
  • İşe alış ve işten çıkarma süreçlerini, çalışanların bilgilerini, çalışan puantaj işlemlerini koordineli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Verilerin arasında kaybolmayacağınız, her yerden bağlanabileceğiniz, görev ataması ve yetkilendirme yapabileceğiniz, işletmenizi kontrol altında tutacağınız bir sisteme ihtiyacınız varsa otel yazılımı çözümünden yararlanın. Ayrıca:

  • Ön büro yönetim işlemlerinizi anında gerçekleştirmek,
  • Sorunsuz müşteri ilişkileri sağlamak,
  • Kasa ve fatura işlemlerinizi tek sistem üzerinden kontrol etmek,
  • Çalışılan acente verilerini kontrol etmek,
  • Otelinizin doluluk oranını ve kontenjanını takip etmek,
  • Gelir – gider analiz raporlarınıza tek tıkla sahip olmak,
  • Stoklarınızı ve depolarınızı siparişe göre ayarlamak,
  • Muhasebe süreçlerinizi planlarınıza göre entegre etmek istiyorsanız DİA kullanmalısınız!

Tek bir yazılım üzerinden tüm otellerinizi yönetebilir, raporlarını konsolide olarak alabilirsiniz. İstenilen sayıda acente, online acente, firma, grup, münferit türündeki acenteleri tanımlayabilirsiniz. Oda fiyatlarını ve harcamaları takip ederken ayrıntılı ve özet faturalarınızı hazırlayabilirsiniz. Sınırsız sayıda oda özelliği tanımlayabilirsiniz. Kasa ve shift değişimi kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.

Konaklama hizmeti veren işletmelerin yönetimini kolaylaştıran otel programları, bir veya birden fazla oteli tek bir platform üzerinden yönetme imkânı sunar. Ön büro yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, acenta ve kontrat yönetimi, doluluk ve satış analizleri gibi çeşitli modüllerle donatılmıştır. Böylece otel işletmecileri tüm işlemleri online olarak yönetebilirler.

Otellerde kullanılabilecek bu programlar, işletmelerin yönetim süreçlerini basitleştirir ve verimliliği artırır. Ek olarak otel programlarının aşağıda belirtilen avantajları da öne çıkmaktadır:

  • Operasyonel Verimlilik: Ön büro işlemleri gibi günlük operasyonları hızlandırır.
  • Anlık Kontrol ve Takip: Müşteri ödemeleri ve rezervasyon durumları gibi kritik verileri anında izler.
  • Performans Yönetimi: Acenta performansını tahmin ederek satış ve doluluk oranlarını optimize eder.
  • Kolay Planlama: Housekeeping ve gelir-gider analizleri gibi işlemleri kolaylaştırır.
  • Entegre Yönetim: Muhasebe ve acenta yönetimi gibi farklı işlevleri tek bir platform üzerinden yönetir.

Günümüzde, konaklama sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için otel yönetim yazılımının kullanımı neredeyse kaçınılmaz bir gereklilik halini almıştır. Bulut teknolojisinin sunduğu her yerden erişim imkanı, çalışanların görevlerinin rahatlıkla yönetilebilmesi ve işletmenin tam anlamıyla kontrol edilebilir olması gibi avantajlar sağlayan otel yönetim sistemlerinin tercih edilmesinde büyük önem taşımaktadır.

Otomotiv sektöründe satış, yedek parça ticareti gibi farklı alanlarda hizmet veren işletmeler için DİA yazılımlarında birçok modül işlevselliği ile yardımcı rol oynuyor. Modüllerde bulunan farklı özellikler sayesinde işletme ihtiyaçları pratik ve hızlı bir şekilde çözülebilmektedir. DİA Yazılım’ın uzman kadrosu tarafından bu sektörlerde faaliyet gösteren firmaların ihtiyaçları ve istekleri analiz edilerek geliştirilmiş olan özellikler sayesinde başarılı işletme yönetimleri yapılır.

DİA Teknik Servis Programı’nın hızlı ve güvenilir çalışma sistemi sayesinde satışlarınızı yapacak, siparişlerinizi listeleyecek, siparişlerin yerlerine ulaşıp ulaşmadığını kontrol edecek, stoklarınızı güncel olarak takip edecek, ürün ağacı ile gruplandırma yapacak, bayilerinizle entegrasyon sağlayarak tek panelden yönetim gerçekleştireceksiniz. DİA yeniliği ile tanışmanın tam sırası.

  • Servis form ve personel yönetimi
  • Servis adımları tanımlama
  • Hizmetlerin maliyetlendirilmesi
  • Prim ve görev takibi
  • SMS, mail desteği sağlanması
  • Özel değer takibi
  • Faturalandırma
  • Seri bazlı garanti takibi
  • DİA e-ticaret entegreli arıza takibi
  • Seri numarası ile araçların motor ve şasi, garanti süresi takiplerini yapabilirsiniz.
  • Yedek parça tedarikçi fiyat listelerini otomatik olarak güncelleyebilirsiniz.
  • Araç satışlarınızı özel vergi tutarlarının takibi ile faturalandırabilirsiniz.
  • Barkod yazıcılar üzerinden fiyat etiket basımları ve hızlı satışlar yapılabilir.
  • Şube ve mağazaların ciro, performans, günlük kasa takibi yapılabilir.
  • Pratik ve hızlı satışlar gerçekleştirirsiniz.
  • Ürün, fatura, satıcılar, alıcılar, sipariş bazında karlılık raporlarını alabilirsiniz.
  • Tedarikçi alım anlaşmalarının takibi ile tek bir işlem sayesinde irsaliyelerin ve siparişlerin faturalandırılması yapılabilir.
  • Ürün özellikleri ile stokların özelliklerine göre filtrelenebilmesi kolaylığı vardır.
  • Seri ve barkod okutarak depo sayımının yapılması imkanı verir.
  • Depolar arası transfer, mal kabul, fire gibi işlemlerin el terminalleri aracılığı ile yapılabilir.
  • Şirket kredi kartlarını takip edebilirsiniz.
  • İnternet üzerinden satış yapabilirsiniz.
  • Gelişmiş raporlama sistemi ile verilerinizi saklayabilirsiniz.

Servis Hizmet Süreç Yönetimi: DİA Teknik Servis Yönetimi ile teknik servis hizmeti veren işletmeler tüm servis süreç yönetimi ihtiyaçlarını karşılar, pratik ve hızlı kullanım sayesinde servis departman verimliliklerini arttırırlar.

Form, Personel ve Ekip Yönetimi: Farklı servis süreçlerinizi tanımlayarak bu süreçlerle ilgili olan sorumlu departmanları belirleyebilir, süreç değişikliklerini personelinize veya müşterinize e-posta veya SMS yolu ile bildirebilir, tüm işlemlerin yazılım üzerinden takip edilip form çıktılarından kurtulmasını sağlayabilirsiniz.

Garanti ve Sözleşme İşlemleri: Seri numarası, garanti tarihi, önceki servis işlemleri, arızalı ürünlerle ilgili resimlerin kaydedilebilmesi, sözleşmeli müşteri takibi, personellerin görevlendirilmesi, personellerin servislere harcadıkları sürelerin kaydedilebilmesi, karlılık analizlerinin yapılabilmesi, yapılan işlemlerin ve kullanılan malzemelerin kaydedilip tek tuşla faturalandırılabilmesi, cari hesap ekstre detayında teknik servis işlemlerinin listelenebilmesi gibi farklı ihtiyaçlara çözümler bulabilirsiniz.

Yönetim Paneli: Teknik Servis Yönetim Paneli üzerinden açıktaki servisler, kapanan servisler, sözleşme sayıları, personellere göre servis formları, personellere göre görev sayıları gibi analizlere anında ulaşabilirsiniz.

Tüm bunların dışında, hizmetlerin maliyetlendirilmesi, faturalandırma, prim ve görev takibi, gelen, satılan, iade edilen ürün takibi ve özel değer takibi de yapabilirsiniz.

Teknik servis sektörünün her ihtiyacını karşılayan DİA Servis Programı sayesinde ithalat ve ihracat, satış ve teslimat, maliyet ve kar dahil her süreci aktif olarak takip edebileceksiniz. Sürekli güncellenen ve geliştirilen yapısı sayesinde tek sistem üzerinden online olarak işlemlerinizi yapacaksınız. Entegre yapısı sayesinde ödeme ve kargo kontrollerinizi de anında gerçekleştireceksiniz. DİA Teknik Servis Yönetimi kullanarak her durumda en verimli çalışmayı gerçekleştireceksiniz.

DİA Teknik Servis Programı sayesinde teknik servisinizi takip edebilirsiniz. İstediğiniz sayıda teknik servis elemanınızı sisteme tanımlatabilir, servis elemanlarına servis formu veya görevlendirme atayabilir, prim takibi yapabilirsiniz. Vereceğiniz hizmetleri, fiyatları, sözleşmeye dahil malzemeleri ve ödeme şekillerinizi tanımlayarak işinizi kolaylaştırabilirsiniz. İnternet üzerinden satış yaparak bu satışlarınızın müşteriye ulaşıp ulaşmadığını teyit edebilir, stok alış – satış istatistiklerinizi edinebilirsiniz.